Відомі компанії відмовляються від співпраці з блогерами через “голодну вечірку” у Львові

У відповідь на заклик бойкотувати блогерів, які влаштували “голодну вечірку” у Львові, працювати з організаторами святкувань почали відмовлятися відомі компанії.

Серед них “Метро”, “Нова пошта”, “Розетка”, інформує “Еспресо.Захід“.

Зокрема, в мережі “Метро” вважають неприйнятним продовжувати співпрацю з блогерами Олександром Заліском, Олександрою Пустовіт, Наталією Литвин, Олександром Куровським, Дариною Запісочною, Тетяною Самбурською та ведучим Володимиром Остапчуком, адже їхня поведінка та дії демонструють зневагу до трагічних подій української історії.

“На жаль, ми не можемо нести відповідальність за вчинки окремих осіб, однак при підготовці майбутніх інтеграцій з блогерами та іншими публічними особами ми будемо більш ретельно підходити до вибору партнерів”, – наголосили в “Метро”.

У компанії “Нова пошта” також не підтримують висміювання пам’ятних подій та їх знецінювання у будь-якому вигляді.

“Ми вважаємо, що у будь-якому святкуванні завжди є місце для поваги до інших, зокрема очікуємо цього від блогерів, до яких дуже часто прислухаються багато людей, особливо молодь та діти. Безумовно, ми будемо враховувати нещодавній інцидент у нашому виборі лідерів думок для подальшої співпраці. Наразі з блогерами, про яких йде мова, у нас немає діючих контрактів та домовленостей, та з огляду на їх дії, – не буде”, – зазначили в компанії.

У “Розетці” пообіцяли переглянути співпрацю з усіма блогерами, які брали участь у заході.

У “Київстарі” заявили, що вивчатимуть деталі цієї ситуації та будуть з’ясовувати позицію блогера-партнера, щоб прийняти правильне рішення.

Нагадаємо: